петък, 20 април 2012 г.

Колко е хубаво . . .


         Господи, колко е хубаво. Една песен е достатъчна да ме накара да мечтая. Една мелодия и няколко думи за любов – това е всичко за да се сетя, че още мога да обичам. Още има лета в които да правя любов с цялата страст на света и зими, в които да прегръщам, да ми е романтично и да правя снежни ангели. Любовта ми към теб, към света, към всичко, което си имам е толкова силна. Чувството, че нищо още не сме изгубили може да ме накара да плача. Прекалено ежедневно става понякога и после тази любов ме сръчква. Толкова хубави неща мога да направя. Толкова много още мога да обичам. Толкова ми се иска да бъда желана и обичана. Да бъда всичко за теб. Дори мога да танцувам. Навсякъде. Мога да се смея и да изненадвам хората. Да пътувам. В настроение като това всичко изглежда лесно. Лесно е дори да си оптимист. Най-хубавото предстои, нали . . . http://vbox7.com/play:f15bb4c8

Няма коментари:

Публикуване на коментар