сряда, 22 август 2012 г.

Говори ми тихо



      Говори ми тихо. Кажи ми за любовта и колко важна съм ти аз. Говори ми за спомените и мечтите. Гледай ме в очите сякаш само ти и аз сме на света и нека залеза играе в тях. Припомни ми за началото на нашата любов, после ми обещай да няма край. Докосни лицето ми и нека те усетя вътре в мен.  Ако си тръгна, затичай се след мен. Ако тръшна вратата след себе си, настигни ме. Не ме губи. Помоли ме да останем заедно, да имаме нашата истина. Ако плача, целуни ме. Дръж ръката ми и дори да не вярваш в това, кажи ми, че всичко ще е наред. Когато се смея, кажи ми че съм красива, че съм твоето момиче. Говори ми тихо, а аз ще мога да извикам на света. Изпрати ми цветя без картичка. Ще знам, че са от теб. Целуни ме сутрин и всичко ще е наред. Променяме заедно света около себе си. И ще вървим все така...

Няма коментари:

Публикуване на коментар